Obezita patří k jednomu z největších strašáků dnešní doby. Patří mezi choroby, kdy se díky nízkému výdaji energie a nesprávnému stravovacímu režimu, ukládá tuk v buňkách.
hamburger a hranolky

Vymlouváme se na nedostatek času. Jíme za pochodu, jen abychom měli jídlo co nejrychleji za sebou. Věnovat se jídlu, nám připadá jako ztráta času. Je jednoduché, zajít do fastfoodu a oběd vyřešit nějakou nezdravou rychlovkou. Večer se přiřítíme unavení domů, komu by se ještě chtělo vařit? A tak to jde den za dnem a nám se zvětšují tukové zásoby možná dříve, než si to stačíme vůbec uvědomit. Ti, co k obezitě získali genetickou dispozici, budou mít stravování ještě o něco komplikovanější. Tito lidé, by si měli dát zvlášť pozor na to, čím se stravují.
velký zadek

Pak jsou ti šťastlivci, kteří i přes minimální výdej energie a přes nesprávné stravování, nepřiberou ani deko. To, ale neznamená, že jim nehrozí žádné zdravotní problémy. I štíhlým lidem, může způsobit usazování tuku v cévách, nemalé zdravotní potíže. Právě obezita vede k ukládání tuku v cévách a ke zvýšenému cholesterolu. Zvýšený cholesterol ohrožuje každého z nás, bez ohledu na věk a typ postavy. I tady platí, že máme každý jiné predispozice.

Abychom těmto zdravotním problémům předešli, měli bychom dbát na správné stravování, dodržování pitného režimu a dostatek pohybu.

Jestli se vás, již jmenované problémy týkají, ale ještě nejsou tak alarmující, můžete se pokusit o snížení váhy a cholesterolu pomoci přírodních prostředků.

V případě, že jste rozhodli, že nějaké to kilo shodíte, můžete celý proces podpořit užíváním bylinek. Zdánlivě obyčejná kopřiva, vám bude při hubnutí dobrým pomocníkem, stejně tak jako kontryhel a yerba maté – cesmína paraquyaská

Výborným a čistě přírodním prostředkem, je kurkuma. Výhoda je, že toto koření je možné přidávat téměř do jakéhokoli pokrmu.

 

Marmel
</div>

<p><!--[if gte mso 9]><xml>
 <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:RelyOnVML/>
  <o:AllowPNG/>
 </o:OfficeDocumentSettings>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
 <w:WordDocument>
  <w:View>Normal</w:View>
  <w:Zoom>0</w:Zoom>
  <w:TrackMoves/>
  <w:TrackFormatting/>
  <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone>
  <w:PunctuationKerning/>
  <w:ValidateAgainstSchemas/>
  <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid>
  <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent>
  <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText>
  <w:DoNotPromoteQF/>
  <w:LidThemeOther>CS</w:LidThemeOther>
  <w:LidThemeAsian>X-NONE</w:LidThemeAsian>
  <w:LidThemeComplexScript>X-NONE</w:LidThemeComplexScript>
  <w:Compatibility>
   <w:BreakWrappedTables/>
   <w:SnapToGridInCell/>
   <w:WrapTextWithPunct/>
   <w:UseAsianBreakRules/>
   <w:DontGrowAutofit/>
   <w:SplitPgBreakAndParaMark/>
   <w:EnableOpenTypeKerning/>
   <w:DontFlipMirrorIndents/>
   <w:OverrideTableStyleHps/>
  </w:Compatibility>
  <m:mathPr>
   <m:mathFont m:val=

Chraňte své zdraví a předcházejte obezitě
Ohodnoťte příspěvek
trika-cz-300-250-v2.gif