Obezita patří k jednomu z největších strašáků dnešní doby. Patří mezi choroby, kdy se díky nízkému výdaji energie a nesprávnému stravovacímu režimu, ukládá tuk v buňkách.
hamburger a hranolky

Vymlouváme se na nedostatek času. Jíme za pochodu, jen abychom měli jídlo co nejrychleji za sebou. Věnovat se jídlu, nám připadá jako ztráta času. Je jednoduché, zajít do fastfoodu a oběd vyřešit nějakou nezdravou rychlovkou. Večer se přiřítíme unavení domů, komu by se ještě chtělo vařit? A tak to jde den za dnem a nám se zvětšují tukové zásoby možná dříve, než si to stačíme vůbec uvědomit. Ti, co k obezitě získali genetickou dispozici, budou mít stravování ještě o něco komplikovanější. Tito lidé, by si měli dát zvlášť pozor na to, čím se stravují.
velký zadek

Pak jsou ti šťastlivci, kteří i přes minimální výdej energie a přes nesprávné stravování, nepřiberou ani deko. To, ale neznamená, že jim nehrozí žádné zdravotní problémy. I štíhlým lidem, může způsobit usazování tuku v cévách, nemalé zdravotní potíže. Právě obezita vede k ukládání tuku v cévách a ke zvýšenému cholesterolu. Zvýšený cholesterol ohrožuje každého z nás, bez ohledu na věk a typ postavy. I tady platí, že máme každý jiné predispozice.

Abychom těmto zdravotním problémům předešli, měli bychom dbát na správné stravování, dodržování pitného režimu a dostatek pohybu.

Jestli se vás, již jmenované problémy týkají, ale ještě nejsou tak alarmující, můžete se pokusit o snížení váhy a cholesterolu pomoci přírodních prostředků.

V případě, že jste rozhodli, že nějaké to kilo shodíte, můžete celý proces podpořit užíváním bylinek. Zdánlivě obyčejná kopřiva, vám bude při hubnutí dobrým pomocníkem, stejně tak jako kontryhel a yerba maté – cesmína paraquyaská

Výborným a čistě přírodním prostředkem, je kurkuma. Výhoda je, že toto koření je možné přidávat téměř do jakéhokoli pokrmu.

 

Chraňte své zdraví a předcházejte obezitě
Ohodnoťte příspěvek

10.4.2018